Hvad koster Facebook-annoncering? (og hvordan du sænker prisen med +50 %)

Facebook som annoncemedie kan være uoverskueligt – for hvad koster det egentligt?

Når du annoncerer med Google AdWords, kan du vælge, hvor mange kroner du vil byde per klik. Sådan fungerer det ikke med Facebook. Hvis du ikke ved bedre, kan det føles som om, du hælder penge ned i et hul og håber på det bedste. Og det er faktisk ikke helt forkert. Læs videre “Hvad koster Facebook-annoncering? (og hvordan du sænker prisen med +50 %)”

3-trins-guide: Målret Facebook annoncer til alle dine LinkedIn-forbindelser

Når jeg tænker på LinkedIn som annoncemedie, gælder følgende sandheder:

  1. Nogle spændende mennesker er forbundet med mig.
  2. Deres annonceringssystem er ligeså brugbart som en cykel med 2 flade hjul en regnvejrsmorgen i København.
  3. Derfor annoncerer jeg ikke på LinkedIn, men jeg laver til tider organiske opslag.

Genkender du situationen? 🙂

Jeg har en løsning på den. Læs videre “3-trins-guide: Målret Facebook annoncer til alle dine LinkedIn-forbindelser”

Facebook Lead Ads: 4 annoncer – Fra 83 til 14 kr. Pr. Konvertering [Facebook Case]

2 ting skal være tilstede, før du kan få succes med Facebook annoncering:

  • En skarpt defineret målgruppe.
  • Et budskab, der passer perfekt til målgruppen.

Jeg synes især 2) er et frustrerende bekendtskab. Læs videre “Facebook Lead Ads: 4 annoncer – Fra 83 til 14 kr. Pr. Konvertering [Facebook Case]”